keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Verkkokaupasta tilaukset ilman postimaksua!

Joo, jouluhan se tullee ja pähkäily lahjojen kans alkaa. Olen ite yrittäny päästä pois turhan krääsän ostamisesta ja sen vastaanottamisestakin. Tästä vinkkejä kirjottelen myöhemmin.

Yks juttu mikä ei tietenkään ole turha ostos on meidän tuotteet (heh heh). Esimerkiksi pihkavoide pitäisi minun mielestä olla kaikkien hyllyssä ensiaputilanteita varten. Haavat, hiertymät ja nuhanenun aluset hoituu tosi hyvin tällä voiteella.


Tai 8- Yrtin voide. Mummoille, papoille, isille tai äideille joiden lihakset on jumissa tai niveliä kolottaa.


Varmasti läheiset arvostavat enemmän tällaisia uniikkeja tuotteita, jotka on käsin tehty ja vieläpä Lapista. Minä ainakin arvostaisin!

Niin ja sitten se pääpointti! Eli koko marraskuun loppuun asti, kaikki tilaukset lähetetän ilman postikuluja! Eli nyt on hyvä alottaa joululahjojen hankinta.

Olen muuten saanut kovasti kritiikkiä lähipiiristä ja kanssayrittäjiltä siitä, etten osaa kehua omia tuotteitani. Blogista ei koskaan tule pelkästään tuotteiden mainostuskanava, mutta ilmoittelen toki täällä kun jotain kivaa ilmoitettavaa on. Nyt olen kuitenkin päättänyt, että heitän suomalaisen vaatimattomuuden viitan mäkeen ja puhun omien rakkaitteni puolesta leuka korkealla. Enkös mie onnistunukki jo aika hyvin!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti